آسانسور كارگاهي آليماك

۲۷ بازديد

 

يكي از برند هاي سازنده آسانسور كارگاهي آليماك سوئد مي باشد كه در كشور ما داراي سابقه اي طولاني است تا جايي كه به اشتباه ديده شده كه از اين اسم به جاي آسانسور كارگاهي استفاده ميكنند(يعني بجاي اينكه بگوييند آسانسور گارگاهي مي گويند اليماك).

بالابر كارگاهي ساخت اين شركت به عنوان محصولي با كيفيت مطابق با استاندار روز دنيا و فراتر از شركت هاي چيني در صنعت اين مرز و بوم ميدرخشد .
آنچه توانسته باعث موفقيت آسانسور كارگاهي آليماك ساخت اين شركت گردد تعهد به كار و كسب رضايت مشتري و خدمات پس از فروش عالي و اعزام تكنسين فني و و مجرب در اسرع وقت و توليد بهينه و افزايش توان رقابت پذيري شركت مي باشد.

كاربرد آسانسور كارگاهي آليماك در نازك كاري جهت حمل كج سيمان كاشي ملزومات مصرفي جابجايي نفر و پرسنل و مهندسين ساختمان به چشم ميخورد
امروزه در سازه هاي بالاي 20 مترارتفاع عموما از بالابر كارگاهي استفاده ميگردد.در سازه هاي مرتفع سد سازي ، نيروگاه ، معدن ، دودكش ، صنايع نفت و گاز و پتروشيمي بالابر كارگاهي آليماك نمو بيشتري به خود ميگيردد. آسانسور هاي كارگاهي در چنين محيط هايي به آسانسور صنعتي يا بالابر صنعتي عنوان ميگردد. كاركرد اصلي و كارايي چشمگير اين نوع از دستگاه روانسازي و تسريع و پيشرفت مشهود كار مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.